پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۲۵
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: فرماندار گناوه با بیان اینکه اجرای پروژه توسعه ساحل گناوه سرعت می‌گیرد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه موظف به پیگیری و تسریع پروژه توسعه ساحل این بندر هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدتقی صفری صبح سه شنبه در بازدید از روند اجرای پروژه طرح توسعه ساحل بندر گناوه به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با اشاره به اهمیت توسعه ساحل گناوه اظهار داشت: یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی با قابلیت جذب گردشگر و آبادانی شهرستان، پروژه طرح توسعه ساحل گناوه است.

فرماندار گناوه افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه موظف به پیگیری و همکاری لازم جهت تسریع در اجرای طرح توسعه ساحل گناوه هستند.

وی اظهار داشت: تسریع در روند این پروژه را در دستور کار قرار داده‌ایم و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان به عنوان متولی این پروژه تاکید شده است در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه را به بهره‌برداری برسانند.

وی بیان کرد: هم اکنون با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته بخشی این از این پروژه آماده بهره برداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: با توجه به مصوبات شورا در جهت پیشرفت و آبادانی شهر، همکاری‌های لازم و تعامل مورد نیاز با ادارات مربوطه انجام شده است،

هادی خالقی افزود: توسعه ساحل گناوه یکی از برنامه‌های در دستور کار شورای شهر و شهرداری بندر گناوه است.

بندر گناوه یکی از مهمترین بنادر در جنوب کشور و از مهمترین مناطق گردشگر پذیر به ویژه در سال‌های اخیر بوده است که ساحل زیبای آن نقش مهمی و منحصر به فردی در جذب گردشگران و مسافران دارد.

دریا و ساحل زیبا و ماسه‌ای این شهر بندری به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد در مقایسه با دیگر سواحل کشور به یک نقطه جذاب و گردشگر پذیر تبدیل شده و علاوه بر مردم منطقه، مسافران و گردشگران زیادی آن را برای گذران تعطیلات و اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند.

امسال نیز همزمان با آغاز رسمی تعطیلات ساحل گناوه پذیرای خیل گردشگران و مسافران از نقاط مختلف کشور است و در کنار جاذبه‌های طبیعی برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این ساحل گردشگر پذیر از سوی کمیته‌های مرتبط ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه در ساحل این بندر تدارک دیده شده است که همشهریان و مسافران از آنها بهره مند می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر