جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۴۵۶
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اراضی الحاقی به شهر بوشهر باید دارای طرح مطالعاتی و زیر ساختهای لازم باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، وحید نیک روش صبح چهارشنبه در نشست شورا، شهرداری و فرمانداری بوشهر با قدردانی از همکاری و تعامل فرمانداری با مدیریت شهری اظهار داشت: تلاش ما این است که در حوزه‌های زیر ساختی، فضای سبز، شهرسازی و سرمایه گذاری بتوانیم به استانداردهای کشوری برسیم.

وی در مورد اراضی که به زودی به شهر بوشهر ملحق خواهد شد، اظهار داشت: این اراضی می‌تواند فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه شهر بوشهر ایجاد کند اما باید با مطالعه، پیش بینی اعتبار و ایجاد زیر ساخت‌ها باشد که با مشکلاتی که در شهرک نیایش و اراضی ۵۴۰ هکتاری مواجه هستیم مواجه نشویم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص عوارض آلایندگی نیز گفت: عوارض آلایندگی حق مسلم شهرهای استان است و چند هزار میلیارد تومان این عوارض پرداخت نشده در حالی که شاهدیم در خوزستان سالیانه ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی پرداخت می‌شود و این حق شهرهای استان نادیده گرفته شده است.

نیک روش اضافه کرد: در صورت پرداخت عوارض حق آلایندگی قطعاً شاهد تحولات چشمگیری در زیرساخت‌های توسعه شهرهای استان خواهیم بود.

وی با اشاره به نگاه عمرانی شورای ششم شهر بوشهر ابراز داشت: در حال حاضر فعالیت‌های خوبی در سطح شهر آغاز شده است و در حالی که معمولاً ۶۰ درصد بودجه شهرداری باید جاری و ۴۰ درصد عمرانی باشد، در این شورا این رویه بر عکس شده و هم اکنون ۶۰ درصد بودجه شهرداری بندر بوشهر عمرانی است.

نیک روش ابراز امیدواری کرد بتوان گام‌های خوبی برای توسعه و عمران شهری برداشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر