پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
کد خبر: ۲۰۰۷۶۱۲
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

فکرشهر: ساعاتی قبل در ساختمان شهرداری هشتگرد بر اثر برخورد صاعقه آتش سوزی رخ داد.

 

تعداد بازدید : 106

 

 

برخورد صاعقه در میاندوآب باعث سوختن یک واحد مسکونی شد

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد صاعقه در روستای «شبیلو» این شهرستان باعث سوختن یک واحد مسکونی شد.

سامان محمدی اظهار کرد: بر اثر برخورد صاعقه به یک واحد مسکونی در روستای «شبیلو» این شهرستان تمام اسباب و اثاث خانه سوخت و یک دختر نوجوان نیز که در خانه بود به شدت دچار سوختگی شد.

وی یادآور شد: امروز همچنین بر اثر برخورد رعد و برق در کوی جهادگران جنب کتابخانه عمومی این شهرستان با ۲ پسر نوجوان ۱۵ و ۱۶ ساله، یکی از آنان در دم جان باخت و نوجوان دیگر به علت شدت جراحات به مرکز درمانی استان اعزام شد.

وی اضافه کرد: این حادثه در حالی بود که دانش آموزان هنگام بیرون آمدن از کتابخانه دچار صاعقه شدند و باتوجه به همزمانی استفاده از تلفن همراه شدت اتصال و برق گرفتگی و در نهایت سوختگی زیاد به آنان تحمیل شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از شهروندان خواست هنگام بروز صاعقه و رعد و برق از حضور در مناطق مرتفع و نشستن زیر درختان بلند و استفاده از دستگاه تلفن همراه خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته با ورود سامانه‌های بارشی در منطقه بر اثر برخورد صاعقه ماه جاری در مهاباد ۷۲ راس دام تلف و یک مرد روستایی هم جان خود را ازدست داده بود.

شهرستان میاندوآب با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

رعد و برق در مشگین‌شهر ۲ چوپان را مصدوم و ۷۹ گوسفند را تلف کرد

تلفات صاعقه در آذربایجان/ برخورد صاعقه در میاندوآب باعث سوختن یک واحد مسکونی شد/ رعد و برق در مشگین‌شهر ۲ چوپان را مصدوم و ۷۹ گوسفند را تلف کرد/ آتش سوزی در ساختمان شهرداری هشتگرد بر اثر برخورد صاعقه + فیلم

به گزارش فکرشهر از فارس، فرماندار مشگین شهر گفت: در اثر اصابت رعد و برق در روستای میرک شهرستان مشگین شهر ۲ چوپان مصدوم شده و ۷۹ راس گوسفند نیز تلف شدند.

شهرام محمدی، فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: اصابت آذرخش در روستای میرک شهرستان مشگین شهر موجب مصدومیت ۲ چوپان و تلف شدن بیش از ۷۹ راس گوسفند در این روستا شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه که دچار سوختگی شده بودند راهی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین‌شهر شده و در این بیمارستان بستری شدند.

فرماندار مشگین شهر عنوان کرد: این حادثه در حالی رخ داد که گوسفندان در این منطقه کوهستانی در حال چرا بودند و از همین رو از روستاییان تقاضا می‌شود در زمان بارش نزولات آسمانی و رعد و برق و رگباری بودن آسمان از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر