چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۷۳۴
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به ظرفیت روستا‌ها در تولید و کاشت نهال گفت: با مشارکت مردم روستاها، تولید و کاشت نهال در استان روند صعودی خواهد گرفت.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالحسین گرشاسبی بیان کرد: ۲۵ خرداد روز جهانی گل و گیاه بود که به همین مناسب کاشت نهال را به یاد شهدای خدمت و با حضور اهالی منطقه دویره و با انعقاد تفاهمنامه‌ای در بوستان امید این روستا آغاز کردیم. وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است با مشارکت دهیاری و خانه احسان، ۵۰۰ نهال در این روستا کاشته شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر یادآور شد: این طرح در ادامه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت است که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور شهید برآن تاکید داشتند و از سال ۱۴۰۲ آغاز شد که بناست در مدت ۴ سال افزون‌بر ۱۶ میلیون اصله نهال در استان بوشهر تولید و در مناطق مختلف این استان کاشت شود. وی اظهار کرد: روستای دویره یکی از مناطق مستعد برای پرورش و کاشت نهال در استان است و علاوه برآن با توجه به مساحت منازل در این منطقه می‌توان حیاط هرکدام از اهالی این روستا را به نهالستان خانگی تبدیل کرد.

گرشاسبی عنوان کرد: اگر این مشارکت مردمی با توجه به شعار سال محقق شود، تولید نهال در استان روند صعودی خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر