جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۸۱۰
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: در روز‌های گذشته، اصولگرایان از جمله سعید جلیلی و علم الهدی مدعی شده اند که در دوران پس از برجام و ریاست علی اکبر صالحی بر سازمان انرژی اتمی، در راکتور اراک بتن ریخته شده است، ادعایی که مبتنی بر یک عکس فوتوشاپی است و بار‌ها تکذیب شده؛ حال مشخص نیست که چرا امام جمعه مشهد برای حمایت از کاندیدای انتخاباتی خود، این چنین خلاف واقع سخن می‌گوید.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، بررسی‌ها نشان می‌دهد این عکس فوتوشاپی ظاهرا نخستین بار توسط گروه تروریستی مجاهدین خلق استفاده شده است.

تکرار دروغ جلیلی توسط علم الهدی / علت اصرار «امام جمعه مشهد» بر یک عکس فوتوشاپی و منتشره توسط گروه تروریستی «مجاهدین خلق» چیست؟ + فیلم مصاحبه ۴ سال پیش صالحی درمورد دروغ فتوشاپی که امروز علم الهدی تکرار کرد


با وجود انکه علی‌اکبر صالحی بار‌ها اعلام کرده که تصاویر منتشره از بتن‌ریزی در راکتور اراک جعلی است، اما علم‌الهدی امروز بار دیگر و در راستای حمایت از خط فکری جلیلی، این ادعا در مورد بتن ریزی در راکتور اراک را بیان کرده است.

ببینید/ مصاحبه ۴ سال پیش صالحی درمورد دروغ فتوشاپی که امروز علم الهدی تکرار کرد

علی‌اکبر صالحی در گفت گو با «انتخاب» گفت: «می‌گویند در اراک بتن ریختند و هسته‌ای را نابود کردند»، پس مجلس چگونه به ما می‌گوید ۲۰درصد تولید کنیم در حالی که می‌گفتند صنعت هسته‌ای را نابود کرده‌اند

صالحی تاکید کرد: چرا حق را با لباس باطل می پوشانید؟ و شما می‌دانید.

وی یادآور شد: آن چاله راکتور را خودشان با فوتوشاپ بتون ریخته بودند؛ این اخلاق ماکیاولیستی ست نه اسلامی.

دکتر صالحی افزود: اینقدر کشور بی مسوولیت است که یک کسی مانند صالحی آمده سازمان انرژی اتمی را نابود کرده و همه هم نشسته اند نگاه می‌کنند.

 

تعداد بازدید : 8
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر