جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هیچ مرخصی تا روز انتخابات درخواست نشود/ هشدار درباره آتش سوزی‌ها در دشتستان/ مدیران دستگاه‌های اجرایی تا بعد از انتخابات از هرگونه اقدام تنش زایی مانند قطع کردن انشعابات خودداری کنند...
کد خبر: ۲۰۰۷۸۶۶
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷
فکرشهر

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: در ایام منتهی به انتخابات و خصوصا روز برگزاری انتخابات، دستگاه‌های برق، آب، مخابرات و بهداشت و درمان، تیم‌های آماده برای انجام کار‌ها داشته باشند تا هیچ قطعی خصوصا در حوزه برق نداشته باشیم و انتخابات پرشور برگزار شود.

به گزارش «فکرشهر»، احمد بنافی دوشنبه ـ ۴ تیرماه ١۴٠٣ ـ در آخرین نشست شورای اداری دشتستان، قبل از انتخاب دولت چهاردهم، خطاب به مسوولان حاضر، اظهارداشت: در فرصتی که تا انتخابات پیش رو داریم باید تلاش خود را مضاعف کنید؛ البته برخی دستگاه‌ها خوب بودند و برخی نیز کم کاری کرده‌اند و باید این کمبود را جبران کنند.

بنافی افزود: در کار‌های مردم نباید وقفه‌ای ایجاد شود و خصوصا این روز‌ها که گرم‌ترین روز‌های سال است، دستگاه‌ها خصوصا برق و آب و مخابرات تلاش خود را بیشتر کرده و با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی مناسب بهترین خدمات به مردم داده شود.

در آخرین نشست شورای اداری دولت سیزدهم در دشتستان، چه گذشت؟ + تصاویر «فکرشهر»

وی ادامه داد: همه روسای دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران، اهتمام لازم و جدیت را در امور داشته باشند که این انتخابات آبرو برای نظام است و مثل دوره قبل نگاه همکاری داشته باشید.

هیچ مرخصی تا روز انتخابات درخواست نشود

فرماندار دشتستان گفت: اکثر شما نمایندگان فرماندار هستید و باید در زمان مقرر به موقع و با دانش کامل حضور پیدا کرده و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، ضمن این که هیچ مرخصی تا روز انتخابات درخواست نشود.

بنافی افزود: در ایام منتهی به انتخابات و خصوصا روز برگزاری انتخابات، دستگاه‌های برق، آب، مخابرات و بهداشت و درمان، تیم‌های آماده برای انجام کار‌ها داشته باشند تا هیچ قطعی خصوصا در حوزه برق نداشته باشیم و انتخابات پرشور برگزار شود.

در آخرین نشست شورای اداری دولت سیزدهم در دشتستان، چه گذشت؟ + تصاویر «فکرشهر»

وی گفت: برای مراسم اربعین شهدای خدمت، ویژه برنامه‌ای در مرکز شهرستان داریم و بخشداران نیز در مراکز بخش‌ها و روستا‌ها برنامه‌های لازم را تدارک ببینند.

هشدار درباره آتش سوزی‌ها در دشتستان

فرماندار دشتستان اضافه کرد: در این ایام به دلیل خشک شدن پوشش ها، آتش سوزی زیاد شده و همه دستگاه‌هایی که در این راستا مرتبط و دخیل هستند، آماده باشند که حادثه‌ای رخ ندهد و اگر رخ داد سریعا رسیدگی‌های لازم به آن انجام شود.

مدیران دستگاه‌های اجرایی تا بعد از انتخابات از هرگونه اقدام تنش زایی مانند قطع کردن انشعابات خودداری کنند

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دشتستان نیز اظهارداشت: قرار بوده دستگاه‌های اجرایی در راستای انتخابات پیش رو چندین کار انجام دهند و جدولی تدوین شده، اما با واقعیت متفاوت است و هر چه زودتر دستگاه‌هایی که کم کاری کرده‌اند، موارد خواسته شده را انجام دهند.

در آخرین نشست شورای اداری دولت سیزدهم در دشتستان، چه گذشت؟ + تصاویر «فکرشهر»

مصطفی بارگاهی افزود: مدیران باید پیشگام باشند، ولی متاسفانه منتظر هستند که ما با آن‌ها تماس بگیریم و جلسات مقرر شده را برگزار نمی‌کنند و از حالا تا انتخابات، مدیران دستگاه‌های خدمت رسان آماده باش هستند تا موردی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا بعد از انتخابات از هرگونه اقدام تنش زایی مانند قطع کردن انشعابات خودداری کنند و هر کار خدمتی که مردم دارند تا این تاریخ باید انجام پذیرد.

 

منبع: فکرشهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
در صورت پیروزی پزشکیان حمید زارعی مدیر کل ارشاد میشود .در صورت پیروزی قالیباف دکتر شاهین نجفی میشود . هرچند که هر دو بزرگ لایق معاونت وزیر و حتی وزیر هستند . هر دو نیروی رسمی و باسواد و با تجربه هستند که مدتهاست مورد جفا واقع شده اند. برای هر دو بزرگوار فارغ از دیدگاه ها آرزوی مقامات عالیه داریم . یا حق
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر