چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت اجماع نامزد‌های جبهه انقلاب، گفت: جبهه انقلاب برای اجماع حرکت را شروع کرده است. در این جبهه پنج نامزد هستند که یک سبد رأی دارند...
کد خبر: ۲۰۰۷۷۳۰
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: نماینده ادوار مجلس با اشاره به ضرورت اجماع نامزد‌های جبهه انقلاب، گفت: جبهه انقلاب برای اجماع حرکت را شروع کرده است. در این جبهه پنج نامزد هستند که یک سبد رأی دارند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجماع نامزد‌های جبهه انقلاب، گفت: جبهه انقلاب برای اجماع حرکت را شروع کرده است. در این جبهه پنج نامزد هستند که یک سبد رأی دارند.

به نوشته فارس، وی افزود: عده‌ای از بزرگان در حال تلاش و رایزنی با نامزد‌ها هستند تا کسانی که آرا کمتری دارند به نفع کاندیدی که اقبال بیشتری دارد کنار بروند. این امر موجب می‌شود آرا یک کاسه شود. رئیس جمهور منتخب نیز با رأی بیشتر و پشتوانه قوی‌تر سکان اداره کشور را به دست می‌گیرد.

نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چهره‌هایی که بین این افراد مقبولیت دارند تلاش‌هایی را شروع کرده‌اند که نامزد‌ها را به وحدتی برسانند. اجماع حرکت مبارکی است.

تقوی گفت: مکانیزم رسیدن به اجماع این است که مناظرات انجام شود. بعد نظرسنجی‌ها توسط چهار دستگاه مورد اعتماد ارائه شود. میانگین آمار را استخراج کنند و آن کسی که رای‌آوری بالاتری دارد را حمایت کنند. بنده شنیده‌ام که برخی از کاندیدا‌ها این مکانیزم را پذیرفته‌اند.

وی در خاتمه گفت: توصیه بنده به کاندیدا‌ها این است که حتما اجماع کنند. در صورتی اجماع نشود حتی اگر نامزد جبهه انقلاب رای هم آورد، پراکندگی آرا موجب کاهش رأی او می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر