يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۷۴۰
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶

فکرشهر: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین هفته اورژانس، قرارداد اورژانس هوایی و استقرار بالگرد بین سازمان منطقه ویژه پارس و قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) منعقد شد و پس از ۲۶ سال اورژانس هوایی در عسلویه راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سخاوت اسدی ظهر امروز، یکشنبه، در آیین انعقاد قرارداد بین سازمان منطقه ویژه پارس و قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای آغاز فعالیت اورژانس هوایی و استقرار بالگرد با اشاره به نیاز صنعت و مردم منطقه به اورژانس هوایی اظهار کرد: استقرار اورژانس هوایی یکی از نیاز‌های مهم و اساسی منطقه بوده که خوشبختانه با تفاهم‌نامه امضاشده، این نیاز مهم برطرف شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مزیت‌های این بالگرد اشاره کرد و گفت: بالگرد اورژانس هوایی که به‌صورت شبانه‌روزی در فرودگاه خلیج فارس عسلویه مستقر خواهد بود، امکان پرواز در شب را نیز دارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد محدوده خدمات‌رسانی این بالگرد خاطرنشان کرد: استفاده از خدمات اورژانس هوایی بر اساس ضوابط و پروتکلی که در اختیار مدیریت بهداشت و درمان منطقه قرار دارد، خواهد بود.

سعید گران‌پی نیز گفت: با تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، راه‌اندازی اورژانس هوایی که حدود ۲۵ تا ۲۶ سال در انتظار آن بودیم، محقق شد.

وی با قدردانی از سخاوت اسدی برای تعامل و همکاری در راستای راه‌اندازی اورژانس هوایی، خدمات‌دهی این اورژانس را برای کارکنان صنعت و همچنین مردم ساکن در منطقه عنوان کرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با بیان اینکه "پیشتر فقط در اهواز شاهد راه‌اندازی اورژانس هوایی بودیم. "، ابراز کرد: با توجه به اهمیت استراتژیک پارس جنوبی، اکنون تلاش‌ها به ثمر نشست و بالگرد اورژانس هوایی با امکانات مناسب و قابلیت پرواز در شب برای انتقال بیماران اورژانسی به شهر‌های اطراف و مرکز استان راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر