دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۷۴۲
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از راه‌اندازی کد رشته بومی جدید تعمیر موتورهای دریایی در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسین جهانگیری صبح یکشنبه در آئین بازگشایی مدارس، اظهار داشت: عزت و آزادگی و امنیت ما مرهون دفاع مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با اشاره به تقارن میلاد پیامبر و بازگشایی مدارس، افزود: زندگی و سیره پیامبر اسلام برای امت اسلامی و همه جهانیان یک مکتب و مدرسه حیات بخش است. حیات پیامبر اسلام درس زندگی است و این تقارن را به فال نیک می‌گیریم

جهانگیری گفت: سال‌های گذشته ۳۵ یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در مدارس شهرستان برگزار می‌شد، اما امسال در تمام مدارس برای شهدای شهرستان یادواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره پروژه مهر، عنوان کرد: بتن ریزی و آسفالت حیاط مدارس، ثبت نام حدود ۱۴ هزار دانش آموز و نوآموز، کلاس بندی، ثبت و توزیع کتاب در ۱۲۲ مدرسه و مرکز دولتی و غیردولتی، تشکیل کارگروه برگزاری یادواره ۱۱۵ شهید شهرستان از اقدامات آموزش و پرورش برای پروژه مهر بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر ابراز کرد: رفع موانع در مسیر مدارس، تجهیز مدارس کم برخوردار، تعمیرات و رنگ آمیزی و فضاسازی و نصب تابلو جدید سردرب مدارس، تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند از دیگر اقدامات پروژه مهر است.

وی از افزایش یک کد هنرستان جدید با رشته بومی تعمیر موتورهای دریایی در شهرستان خبر داد و گفت: امسال ۱۱ رتبه زیر هزار در کنکور سراسری و ۵۴ قبولی در دانشگاه فرهنگیان داشتیم و در روزهای آینده سیر قبولی در دانشگاه‌های مطرح کشوری رسانه‌ای خواهد شد.

جهانگیری ادامه داد: کسب مقام اول پژوهش‌سراهای استان ،۳۲ مقام استانی جشنواره خوارزمی، ۲۱ مقام استانی علمی و پژوهشی، ۸ مقام استانی طرح جابر، کسب ۸۰ مقام استانی و کشوری در حوزه پرورشی و تربیت بدنی نیز بخشی از موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان دیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر