دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۷۴۳
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

فکرشهر: تسنیم نوشت: با تلاش شبانه‌روزی و جهادی کارکنان نوسازی مدارس استان بوشهر در مدت ۷ شبانه‌روز مدرسه عصمت برای سال تحصیلی جدید آماده شد.

ابراهیم احمدی صبح امروز در بازگشایی هنرستان عصمت بوشهر با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: پس از تخریب مدرسه و هنرستان عصمت بوشهر اقدامات مهمی در بازسازی آن انجام و با تلاش شبانه‌روزی و جهادی کارکنان نوسازی مدارس استان بوشهر در مدت ۷ شبانه‌روز این مدرسه برای سال تحصیلی جدید آماده شد.

وی از راه‌اندازی ۶ کلاس در مدرسه عصمت خبر داد و بیان کرد: با توجه به وجود سالن مجاور ساختمان تخریب شده مدرسه عصمت، ۶ کلاس درس برای تحصیل دانش‌آموزان آماده سازی شد تا دانش‌آموزان این هنرستان بتوانند بدون دغدغه همچون دیگران در فضایی مناسب ادامه تحصیل دهند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر زیباسازی فضای مدرسه را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این ۷ شبانه‌روز زیباسازی محیط بیرونی و محوطه مدرسه عصمت بوشهر شامل رنگ‌آمیزی، آسفالت و چمن محوطه، برق، روشنایی و نصب سیستم سرمایشی آن انجام گرفته است.

احمدی با بیان اینکه محیطی مطلوب و شاداب برای دانش‌آموزان فراهم شده است تصریح کرد: در آینده فضا‌های جدید آموزشی در این مکان ساخته خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر