يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۱۰۰۵۱
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

فکرشهر: معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شبکه فاضلاب بوشهر با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، روح‌اله دوانی بیان کرد: در راستای بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری ایستگاه‌های فشار فاضلاب شهر بوشهر، ۴ دستگاه تابلو برق جدید تهیه و نصب شده است.

وی افزود: این طرح با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده که نقش مهمی در افزایش بهره‌وری این ایستگاه‌ها خواهد داشت.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به شرایط خاص ایستگاه‌های فشار فاضلاب و تاثیر فرسودگی سریع تجهیزات بر عملکرد این سامانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تاسیسات، بازآماد و بهسازی این تجهیزات امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، زیرا این اقدامات نه تنها عمر مفید تجهیزات را افزایش می‌دهد، بلکه از بروز اختلالات در سامانه فاضلاب شهری جلوگیری می‌کند.

وی همچنین به دیگر طرح‌های در حال اجرای این شرکت اشاره و گفت: طرح ساخت شبکه فاضلاب در بنادر گناوه و دیلم در زمان حاضر در مراحل پایانی خود قرار دارد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

دوانی همچنین به طرح فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: این طرح که از سال گذشته آغاز شده، با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و انتظار می‌رود در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها علاوه بر کاهش آلودگی‌های محیطی، گامی مهم برای ارتقای سطح بهداشت عمومی بهداشتی است، از این رو انتظار می‌رود تمامی اعتبارات موردنیاز این طرح‌ها تامین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر