جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۲۶
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: وزیر نفت گفت: دومین سکوی پارس جنوبی در دولت سیزدهم به بهره برداری می‌رسد و این سکو با ظرفیت ۵تا ۶ میلیون متر مکعب آغاز به کار می‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جواد اوجی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد: عملیات اجرایی فاز ۲ میدان مشترک یادآوران را با توان پیمانکاران داخلی هفته آینده شروع خواهیم کرد.

وی از افتتاح و بهره برداری سکوی ۱۳ آلفای پارس جنوبی، آغاز عملیات فاز دوم میدان نفتی مشترک یادآوران و نیز امضای قرارداد نفتی چنگوله خبر داد و اظهار اظهار کرد: میدان مشترک نفتی با استفاده از ظرفیت پیمانکاران و سازندگان داخلی انجام می‌شود.

وزیر نفت با بیان اینکه با تأکیدات رئیس جمهور شهید و مطالبات ایشان از صنعت نفت و با تسویه حساب و پرداخت خسارت بازسازی و نوسازی و تعمیرات سکوی ۱۳ آلفای پارس جنوبی انجام شد و آماده بهره برداری است، گفت: این دومین سکوی پارس جنوبی است که در این دولت به بهره برداری می‌رسد این سکو با ظرفیت ۵تا ۶ میلیون متر مکعب آغاز به کار می‌کند.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: با تدابیری که وزارت نفت انجام داده و با تدابیری که پالایشگاه‌های نفتی انجام دادند تدابیری خوبی که استفاده از ابزار‌های غیر قیمتی دیدیم تامین کردیم که در تابستان برای هموطنان در تردد مسافرتهایشان مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر