پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داد و اظهار داشت: در این پویش تمثال مبارک شهید رئیسی که دستشان بالاست را چاپ نموده و در قالب ۱۰ گروه ۳ نفره مستقر در ایستگاه‌های ثابت یا سیار در مراکز پرتردد و محافل مختلف شهر به مدت دو هفته عملیاتی می‌نماییم...
کد خبر: ۲۰۰۷۴۸۴
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری پویش «عهد با ابراهیم» خبر داد و اظهار داشت: در این پویش تمثال مبارک شهید رئیسی که دستشان بالاست را چاپ نموده و در قالب ۱۰ گروه ۳ نفره مستقر در ایستگاه‌های ثابت یا سیار در مراکز پرتردد و محافل مختلف شهر به مدت دو هفته عملیاتی می‌نماییم.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری حوزه، عبدالرحیم افروغ افزود: در ادامه این پویش، مردم با مراجعه به ایستگاه‌های تعیین شده و زدن انگشت خود بر تصویر دست رئیس جمهور با آرمان شهید جمهور عهد می‌بندند و این حرکت موجب غیرت مردم گردیده و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: فضای امید و با نشاطی که از مسیر خدمات دولت سیزدهم اتفاق افتاده و اثرگذار بوده، می‌بایست تداوم پیدا کند و دستاورد‌های دولت به خوبی برای مردم تبیین شود.

افروغ برگزاری نشست با اهالی رسانه با هدف تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم و همچنین تشریح سیاست‌ها و فرایند انتخابات را یکی از ضرورت‌های دوره فعلی دانست.

اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: شهید رئیسی مانند شهید رجایی مردمی و مثل سردار سلیمانی جهادی بود، او مظلوم واقع شد که امیدواریم راه شهید جمهور ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌های استان جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر